шаблоны joomla сайт визитка
Скачать Joomla 3 шаблоны бесплатно

Парапланерна школа

Існує наша школа вже більше 20 років, та виховала не одне покоління гарних пілотів-парапланеристів. Для Нас важливо дати гарні знання та навички. Ми знаходимось у гарному містечку Могилів-Подільський (Вінницька область), яке розміщується на річці Дністер та межує з Молдовою.

Що таке параплан?

Параплан – планер з м'яким двооболонковим крилом, що наповнюється через повітрозабірники набігаючим потоком повітря, створюється тиск, завдяки якому зберігається форма та профіль крила. Вперед параплан рухається під дією ваги пілота та діючої сили тяжіння. Саме сила тяжіння, форма та профіль крила, створює визначену, для кожного параплана власну швидкість, відносно повітря. Швидкість обмежується виключно комплексним опором, що складається з опору крила, строп та опору самого пілота, у результаті зменшується висота польоту. Аби летіти, параплан безперервно втрачає висоту польоту (планує). Набір висоти здійснюється за рахунок повітря, що підіймається. Підйом повітря здійснюється термічними та динамічними потоками обтікання.

Парапланерна школа Парапланерна школа Парапланерна школа

Що ми пропонуємо і що входить у вартість навчання:

Навчання складається з 28 занять (26 практичних і 2 теоретичних).Влітку і взимку погода більш стабільна, курс початкового навчання можна пройти приблизно за 10-15 днів. Навчання проводить інструктор, який має досвід польотів на параплані більше 20 років.

Заняття проводяться цілий рік і в будь-який день тижня індивідуально, тому час занять вибирається самим учнем, про що він повинен заздалегідь повідомити інструктора.

Вартість повного курсу навчання в нашій школі – 450€.
Можна взяти 2 пробні уроки (інструктаж, перший політ).
Вартість 1 заняття – 23€.
Другий політ і кожні наступні – 20€.

Базовий кус включає в себе:

  • теоретичні заняття (2 заняття);
  • наземна підготовка (5-6 заняття);
  • польоти (20 занять);
  • оренда обладнання;
  • іспити;
  • отримання льотних документів (якщо є бажання).

Навчання:

ТЕОРІЯ. Учень отримає весь необхідний базовий багаж теоретичних знань. Як правило на теорію виділяється від 1 до 2 занять.

НАЗЕМНА ПІДГОТОВКА. Параплан – це єдиний літальний апарат на якому можна навчитись керувати на землі і без тренажерів. Наземні заняття ми проводимо перші 3 заняття.

ПЕРШІ ПІДЛЬОТИ. Підльоти ми проводимо на невеличкій гірці, після проходження наземки, політ з гірки, відпрацювання поворотів,посадки.

ПОЛЬОТИ В ДИНАМІКУ. За допомогою підказок інструктора ви будете вчитись керувати парапланом та в процесі відточувати навички.А також будемо відпрацьовувати нештатні ситуації, які можуть траплятись у майбутньому.

ПОЛЬОТИ В ТЕРМІКУ. Ширяння впотоках обтікання – обов'язковий етап зростання льотної майстерності. Наша льотна школапропонує навчання ширяння в термодинаміку в найбільш підходящих для цього льотних місцях, що поєднують високу якість польотів, безпеку та зручність організації польотів.

Додаткова інформація

У своєму житті людина завжди прагнула досягнути духовної досконалості, вишуканості, перемоги над стихією. Багато було витрачено часу, зусиль, енергії, уяви заради світлої мети — здійснення вільного польоту. І це людству вдалося. Людина вперше піднялася в повітря біля 225 років назад за допомогою повітряної кулі, яка булла наповнена гарячим повітрям. Але цього було вже замало, булобажання літати подібно птаху. Історія боротьби людини з земним тяжінням заснована на науковому методі пошуку вирішення проблеми, що був відкритий геніальним Леонардо да Вінчі.

Використавши нові знання, досвід, помножені на велике непереборне бажання піднятися над землею втілились у появі на початку 1970-х років надлегкого літаючого апарату, який став називатися дельтапланом через свою форму крила, що дуже нагадувала літеругрецького алфавіту «дельту». Злітав і сідав він за рахунок мускульної сили пілота. З винаходом дельтаплана здавалось, що більш досконалого, простого і легкого, компактного і зручного в користуванні літаючого аппарату придумати неможливо.

Зовсім недавно, приблизно двадцять п’ять років тому, народився параплан. Нове слово? Звичайно. По формі купола він нагадує спортивний парашут. Його переваги полягають в тому, що він має більшу вагу і розміри. Параплан самий легкий (всього п’ять-сім кілограмів) керований літаючий апарат, винайдений людиною. Розміщується він у звичайному рюкзаку. Декілька хвилин потрібно спортсмену, щоб надіти підвісну систему і підготувати апарат до польоту. Важливим є те, що навчитися літати на ньому можна всього за декілька днів. Новий аппарат продовжив родину лінію планеруючих парашутів, використовуючи досвід планерів і дельтапланів на теренах колишнього Радянського Союзу парапланами почали цікавитися на початку 1990 року, вже 22 вересня цього ж року в Феодосії на знаменитій горі Клементьєва відбувся перший Всесоюзний зліт парапланеристів, який став початком відліку організованого руху закоханих у небо романтиків.

В Могилів-Подільський надлегка авіація прийшла в 1992 році з приходом на посаду завідуючого відділом у справах молоді та спорту Могилів-Подільської райдержадміністрації Шибінського Сергія Володимировича. Невмируща мрія про політ заполонила його ще тоді, коли він підкорював вершини Паміру та Пік Комунізму — найвищу вершину Радянського Союзу в 1988 році. Він побачив, як якийсь іноземець, піднявся на одну з вершин, злетів звідти. З цього часу почалась підготовка до здійснення польотів в Могилів-Подільському районі. В березні 1993року з пагорбів поблизу сіл Кремінне і Григорівка Могилів-Подільського району булиз дійснені перші польоти могилівчан підкерівництвом інструктора авіаційного клубу міста Прип’яті Валерія Хегая.

Для закріплення здобутих навичок Сергій Шибінський приїхав в Коктебель на гору Клементьєва, де під керівництвом Олега Зайцева пройшов курс початкової підготовки. Доотриманого досвіду додалося два параплани «Оріон-23», які булипридбані накошти районного бюджету при сприянні голови райдержадміністрації Михайла Біленького.

У травні 1993 року на базі станції юних техніків буво рганізований перший збір аматорів міста і району, серед яких були Анатолій Мілевський, подружжя Варшків — Михайло і Єлизавета, Василь Якубовський, Валерій Старощук, Едуард Бурлака, Анатолій Гороховатський, Юрій Бєлунін, Микола Карагода, Віктор Залєцький. Ці подорожі поєднували їх з неповторним подільським ландшафтом, місцевими жителями, що жваво цікавились для них цікавим видом спорту.

Щосуботи і неділі виїжджали за місто для оволодіння науки вільного польоту, робились перші кроки у небо. З метою пошуків сприятливих схилів для стартів об’їздили багато куточків, які розташовані поблизу річок Дністер, Мурафа, Немійка, Котлубаївка. Теплим осіннім вереснем команда могилівчан відточувала свою майстерність в Кубку Коктебеля, який традиційно відбувається в Криму поблизу селища Коктебель. Це були перші серйозні змагання, які дали нам радість спілкування з більш досвідченішими спортсменами.

У 1993 році 23 жовтня було створено Могилів-Подільську регіональну федерацію дельтапланерного спорту.

Під час чергового розіграшу Кубку Коктебеля народилась ідея проведення на дністровських схилах масштабних міжнародних змагань — «Кубка Дністра». Ця подія відбулася в серпні 1995року.

14 серпня відбулось відкриття запланованого Кубку Дністра. Для участі в змаганнях прибуло 50 спортсменів з України, Росії, Білорусі, Молдови, Румунії.

За час змагань було встановлено два рекорди України: на дальність(Сергій Жукарін, м.Феодосія,60км), та на дальність тандемом (Олег Большаков і Олена Амоша, 42км). Переможцем першого розіграшу Кубка Дністра заслужено став Сергій Шеленков з Феодосії, друге місце зайняв його земляк Сергій Жукарін, третя сходинка п’єдесталу дісталась Андрію Белецькому з Краснодару.

Інтерес до Кубку Дністра у спортивної громадськості був непідробно великий. Тож у січні 1996 року на конференції надлегкої авіації Росії в Москві віце-президентом Олександром Архіповським було запропоновано провести з 22квітня по 3 травня 1996 року відкритий Чемпіонат СНГ у Могилів-Подільському районі.

22 квітня 1996 року до с.Нагоряни з’їхались парапланеристи з України, Росії, Молдови на чемпіонат СНГ.

В липні-серпні 1996 року в Нагорянах відбувся Другий Кубок Дністра. Переможцем став Олег Большаков з міста Донецька,друге місце дісталось Олексію Кольцову з Феодосії і третє за Василем Фронею з міста Оргєєва.

1997 рік розпочали на Домбаї з участі в Кубку Домбая, в червні на нашу долю випало провести розіграш вже Кубку СНД і Чемпіонату України серед дорослих і молодих пілотів. По закінченню цих комплексних змагань відбувся третій Кубок Дністра. В змаганнях взяв участь гість з далекої Бразилії Амаурі Андроновісі де Карвальо, який і став переможцем.

З 6 по 21 вересня в Туреччині проводились Перші Всесвітні авіаційні ігри, де прийняли участь в складі збірної України Анатолій Мілевський і Сергій Шибінський, які досить успішно пройшли маршрут. Непоганих особистих результатів досягли пілоти-парапланеристи з міста над Дністром. 4-го вересня при польоті до цілі через 2 поворотних пункти маршруту пілот С.Шибінський пролетів 63км, 5-го вересня він пролетів 40км. 7-го вересня А.Мілевський сфотографував 4 поворотних пункти і єдиним долетів до фінішу — 61км.

Суворий український січень 1998 року змінили на австралійську спекоту: в мандри покликало запрошення прийняти участь в національному чемпіонаті зеленого континенту. Закріпити успіхи вдалося в Італії у квітні 1998 року під час проведення другого етапу Кубка світу. Згодом наша команда прийняла участь в престижних змаганнях в Австрії, які провідними спортсменами розглядались як генеральна репетиція до Чемпіонату світу. Набутий досвід допоміг в організації та проведенні четвертого Кубка Дністра.

Нажаль, були і втрати. Так, 15 серпня 1999 року в складних погодних умовах пілотування

трагічно загинув Анатолій Мілевський. Рік потому Кубок Дністра присвячено пам’яті Анатолія. Висловити повагу до памяті спортсмена приїхали багато товаришів Анатолія з багатьох міст України, Росії, Молдови. Серед дорослих спортсменів перемогу здобув Віктор Онопрієнко з міста Харкова, друге дісталось Сергію Прокопенку з м.Києва, третє — Сергію Шибінському. В юнацькому заліку чемпіоном став донеччанин Олександр Хренов, а в змаганнях дівчат першість здобула Ірина Шибінська з Могилева-Подільського.

В 2008 році одинадцятий Кубок Дністра , який проходив з 27 квітня по 4 травня вперше отримав офіційно статус другої категорії змагань, присвоєний міжнародною федерацією авіаційного спорту (FAI), що дало учасникам отримувати залікові бали в світовому рейтинговому заліку. Новим було те, що Кубок став першим з чотирьох етапів Кубку України.

23 лютого 2009 року було створено Вінницьки обласний осередок федерації парапланеризму України.

З 1 по 10 травня 2009 року в селі Нагоряни відбувся дванадцятий Кубок Дністра. Ці змагання другий рік проводились під егідою Федерації парапланеризму України і міжнародної федерації авіаційного спорту за участі 30 спортсменів з Росії, Молдови, України.

Переможцями стали Володимир Клим з м.Чернівці,Олексій Савельєв та Роман Котов з міста Києва.

Старти були відкриті в 1993 році Могилів-Подільськими парапланеристами. З 1995 року в цих місцях проводяться традиційні міжнародні змагання «Кубок Дністра» на травневі свята. Тут були встановлені перші рекорди СНД на відкриту дальність — 95км. в 2001 році. Старти широкі, одночасно можна розмістити до 10 крил, посадки внизу біля схилів на березі річки Дністер, зручні, безпечні, повертатися наверх, на старт просто протоптаними стежками. Старти розміщуються в близькості до однойменних сіл, особливо це стосується Нагорян, проживання в селі у місцевого населення і 5 хвилин ходи на старт. Якщо базуватися в Нагорянах то до старту «Козлів» — 5 км, а до старту Кремінне пішки навпростець 45 хвилин пішої прогулянки, а в об’їзд 25км., до старту Василівка — 36км.

Схили досить круті, градусів 60, що сприяє хорошій вертикальній складовій, динамік сильний і широкий. Попереду схилів за річкою Дністер з молдавської сторонни розстеляються поля. У цьому місці річка робить поворот підковою, підставляючи свої береги вітрам, основне ж багатство — це розкинута біля підніжжя схилів велика долина, яка подібно лінзі, здатна концентрувати сонячну енергію і виробляти на своїй поверхні потужні термічні потоки на всі смаки. База характерна для рівнинної місцевості — до 4000м., багато доріг, підбір без проблем, регіон сільськогосподарський всюди поля-посадки практичні. Польоти проводяться в прикордонній зоні тому необхідномати при собі паспорт, необхідні дозволи. Місця для табору можливі у всіх без винятку місцях.

Кремінне – північний захід

Нагоряни – південь, південний захід

Василівка – північний схід

Немія – південь

Козлів – південний захід

  1. Белоусов Е.В. «Музей крылатых» (1991)
  2. Френкель З. «Введение в параглайдинг» (1994)
  3. Каррер Я. и Крайкшенк Р. «Касаясь облаков» (1996)
  4. Пегина Д. «Понять небо» (1997)
  5. Масленников Д. «Открытое небо. Записки стаера» (2009)
  6. Б.Мартинс «Книга маршрутных полетов пилотам параплана и дельтаплана» (2005)
  7. А.Тарасов «Параплан: летайте безопасно» (2010)
  8. С.Жукарин «Параплан» (2011)
  9. Волков «Мечта Летать» (2001)

  • параплан;
  • підвісна система;
  • шолом;
  • взуття.

Заняття проводяться на кам'янистих схилах Дністра біля села Нагоряни, Кремінне, Василівка, Козлів, Немія. Щоб уберегтися від можливих подряпин або забиття, ваш одяг повинен максимально закривати тіло – вам знадобляться брюки, кофта або куртка з довгим рукавом, рукавички. Обов'язково мати високе взуття – туристичні гірські черевики або берці.

МЕНЮ